Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Akemi Administrator
|
Wysłany:
Nie 22:39, 26 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 12 Maj 2007
Posty: 483 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z hojrakowa xD
|
Tutaj piszemy adresy forów o Tokio Hotel na, które warto wchodzić.
|
|
|
|
|
misterka
|
Wysłany:
Pon 12:08, 27 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 755 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: kolbuszowa xD
|
www.tokiohot3l.fora.pl
www.thpoland.fora.pl
|
|
|
Szandi
|
Wysłany:
Pon 21:15, 28 Kwi 2008 |
|
|
Dołączył: 12 Maj 2007
Posty: 953 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Szalejkowa xD
|
[link widoczny dla zalogowanych] ^^
|
|
|
jacko
|
Wysłany:
Pon 22:26, 20 Kwi 2015 |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Spośród listy silników benzynowych polecanych przez specjalistów, wymienić powinniśmy także kilka francuskich konstrukcji. Przed erą downsizingu w gamie silnikowej Peugeota i Citroena znaleźć mogliśmy kilkanaście godnych polecenia jednostek. Ze względu na wystarczającą moc, moment obrotowy i rozsądne zużycie paliwa warto zainteresować się silnikiem 2,0 16V. Przez lata swojej produkcji trafiał pod maski Peugeota 306, 406, 407 jak i Citroenów C5, C8 i wielu innych. [link widoczny dla zalogowanych] biustonosze
[link widoczny dla zalogowanych] do ślubu
pożyczki [link widoczny dla zalogowanych]
chwilówki [link widoczny dla zalogowanych]
kredyty [link widoczny dla zalogowanych]
chwilówki [link widoczny dla zalogowanych]
kredyty [link widoczny dla zalogowanych]
szybkie pożyczki [link widoczny dla zalogowanych]
chwilówki bez bik [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W najpopularniejszej odmianie generował 136-140 KM, co w połączeniu z manualną skrzynią o pięciu przełożeniach zapewniało wystarczające osiągi. Szesnastozaworowa głowica nie sprawia problemów eksploatacyjnych. Ze względu na plastikowy kolektor dolotowy, nieodzowna okazuje się droższa - sekwencyjna instalacja gazowa. Sporadycznie przytrafiają się problemy z wyciekami oleju oraz cewką zapłonową
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|